14042015

1
2
3
4
Miten tää alottaminen voikaan pitkän ajan jälkeen olla näin vaikeeta ... 
Täällä ollaan ihan jäätävässä yskäflunssaräkätaudissa . Muutama edeltävä päivä onkin menny pelkästään sohvalla maatessa . Tänään eilen Hene uskaltautu mennä jo töihin ja mun olo vaan pahenee pahenemistaan . 
Oon nykyään toodella harvoin kipeä joten ihmettelen kyllä mistä mää tän taudin oon saanut :-D oon ihan tuhon oma !

Mulle ei oikeen kuulu mitään , maanantaimenot loppu pari viikkoa sitten niin nyt oon ollu vaan kotona . Toissa viikon vietin äitin kanssa kun äiti oli lomalla , revittiin tapetteja irti seinistä ja maalailtiin , käytiin kirppiksillä ja mummoakin näin pitkästä aikaa :-) Mummo tosin luulis mua Soileks melkein koko vierailun ajan :D

Eipä mulla muuta , kunhan tästä tervehdyn niin yritän ystävystyä kameran kanssa uudelleen ja väsätä sen ostospostauksen _vihdoin_ !!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

uusi vanha Etusivu