dindiningind

Nyt ois näitten uusien juttujen vuoro . Pari joululahjaakin eksy mukaan ettei pelkkien ostoksien esittelyn vuoks ois tullu kauheen onneton :-D
11
Ihastuin tuohon veeässän tuoksuun kun pikkusiskolla olise , näitten tullessa myyntiin suomeen oli pakko ostaa oma ! Minimanissa hintaan 14e(?) :-) Tää on ollu mulla käytössä aikalailla jokaarkipäivä 4kk ajan ja hyvin on kestäny . Policen hajuvesi on mun ykslempparituoksu ja sainkin joululahjaks pakkauksen missä oli myös tuo rasva 
12
Kävin kampaajalla viimekuussa mutten saanu haluamaani väriä mun hiuksista löytyneen ongelman takia . Kampaaja suositteli mahdollisimman kylmiä sävyjä , joten nää valitsin mun ongelmien auttajiks :-)
13
Multa oli lopussa lumenen kulmageeli mut halusin kokeilla jotain eriä , Maybellinen browdrama oli anttilassa tarjouksessa joten sen nappasin mukaan , hintaa tais olla 7euroa . 
Halusin myös värillisen puuterin tilalle värittömän joten testaukseen lähti tuo rimmelin yksilö ! Se on ollu hyvä ostos . Päivää ennen pikkujouluja mulle iski paniikki miten saan pysymään luomivärit kokoillan - ja yön , kickissä Sannin kanssa käydessä myyjä ehotti mulle tuota :)
14
ACOn kasvorasva , silmänympärysgeelin , kasvoveden ja emulsion sain joululahjas Henen äitiltä :-) voin kyllä kehua!!
15
Viimeisenä mun ihkaensimmäinen dvdboksi ikinä! PLL on mun lempparisarja ( ooceen lisäksi ) ja sen takia olinkin verihäpi kun tää paljastu mun joululahjojen joukosta! Munhan oli ite tarkotus käyä tää hakemassa joulun jälkeen mut ei sitten tarvinnukkaan ;D
2vkk sitten kun kuvasin ekat kuvat tähän olin ekassa tuottiksessa , nyt meneekin jo viimenen!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

uusi vanha Etusivu