wanhat 2k16

dsd
IMG_3240
IMG_3021
Oon kytänny tätä tekstikenttää jo melkein tunnin verran ( meinasin kirjottaa vuoden..... ) enkä yhtää tiiä mitä kirjottaisin , yritetään nyt ees jotakin . 

Abouttiarallaa viikko sitten oli meijän perheen pienemmäisen aika tanssia vanhat . 
Mää ylpeänä isosiskona kuvasin aikalailla kokoaika vaan Soilea tanssiparinsa kanssa ja onneks niin tein , keskimmäinen on mun lempparikuva ikinä - niin että voisin jakaa sitä jokapaikkaan .

Mää oon käyny jo kerran aiemmin kattomassa vanhoja kun pikkuveli tanssi mut äitille tää oli eka kerta , otettiin mukaan naapurin Leena joka on ollu meille pienestä asti kun oma mummo .
Huomaa miten kolmessa vuodessa on oppinu valokuvaamaankin ihan eri tavalla , sama putki mutta ero on valtava . Sampan tanssejen kuvilla vois heittää vaikka vesilintua... 

Mmm oiskohan mulla jotain muuta ? Ostospostauksen tapausta oon kehitelly jo ikuisuuden verran , yhet kuvatkin otin mutten ollu yhtään tyytyväinen , yritän uuestaan jokupäivä niin saadaan tännekkin jotain!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

uusi vanha Etusivu